V dnešní době není nic jednoduššího než se přihlásit online na jakékoliv lekce, do kina, rezervovat si místo na úřadě či v pojišťovně. Většina populace velice ocení online rezervační systém i pro posilovny a fitness centra. Já jsem jedním z lidí, kteří nemají moc v lásce telefonování s cizími lidmi. Není mi to příjemné a vím, že v tom nejsem sama. Někdo si rád pořád zavolá a potvrdí danou skutečnost, kterou si chtěli rezervovat online, ale spousty z nás stačí potvrzovací e-mail anebo sms zpráva o provedení rezervace a jsme spokojeni. Strach nebo nejistota – možná jen nepříjemný pocit, který bychom museli podstoupit při telefonování u rezervace by dost možná byl i neúspěšný. Firma i člověk daný by strádal.
Tento systém zvládají nejmladší až po ty nejstarší z nás. Můžeme firmám, které rezervační systémy online provozují i nabídnout jinou variantu, která by obohatila tento styl. Něco, co nám nevyhovuje můžeme zkusit změnit pouhou připomínkou. Věřte, že lidé na druhé straně jsou velmi rádi za zpětnou vazbu od nás jako od uživatelů.
Firmy mají různé aplikace pro hodnocení návštěvy nebo se zeptají osobně. Nebojte se tedy sdělit svůj názor nebo námět na zlepšení. Spousty lidí nechtějí kritizovat, ale neberte to jako kritiku, berte to jako možnost zlepšení dané služby i firmy zároveň. Zpětná vazba je velice důležitým článkem pro dané zlepšení, a právě proto tyto aplikace a otázky Vám jako váženým občanům pokládají. Každý názor se počítá ať je kladný nebo záporný. Závěrem chci říct, že online rezervační systém je veliký posun vpřed a doufám, že více firem do tohoto půjdou. Jedná se o klidnou možnost zřízení i zrušení požadované schůzky či aktivity, kterou bychom chtěli dělat. Fitness centra nebo posilovny mají výjimečně tuto metodu a budeme doufat, že se možnosti budou rozšiřovat na další z nich.