Snad každý z nás někdy navštívil některé z mnoha obchodních center. Ta v posledních letech vyrostla jako houby po dešti, a není divu. Najdeme zde mnoho obchodů na jednom místě, což umožňuje zákazníkům nakoupit zde vše, co potřebují, aniž by museli jezdit po městě mezi jednotlivými obchody. Díky tomu jsou také hojně navštěvované, což znamená, že přináší svým majitelům vyšší zisk.
Ovšem vzhledem k tomu, že jich je v současné době tolik, je jasné, že musí bojovat také mezi sebou. A proto musí používat nejrůznější prostředky k tomu, aby získaly náskok před konkurencí. Jedním z nich je i skleněné zábradlí KMK Design.
Je faktem, že to najdeme prakticky ve všech obchodních centrech, která mají více než jedno podlaží. Výjimku mohou představovat historické budovy v centru měst, kde památkáři podobné úpravy zakazují. Jak ale tato úprava pomůže k tomu, abychom měli vyšší zisky?
Princip je celkem jednoduchý – díky tomu, že je zábradlí ze skla, mají zákazníci větší rozhled. Tak uvidí výlohy více obchodů, které je pak mohou nalákat k návštěvě. To je také důvod, proč jídelny či restaurace bývají v těchto zařízeních v nejvyšším patře – stoly jsou prakticky vždy u terasy, což opět umožňuje lidem, aby viděli okolní obchody, a to od shora až dolů.
Není pochyb o tom, že tento typ hrazení může v některých lidech vzbuzovat nedůvěru. Přeci jen, všichni máme zafixováno v hlavě sklo jako velmi křehký materiál, který není zrovna odolný vůči nárazu. Je tedy jen přirozené, že se někteří z nás mohou bát se k němu přiblížit.
Tyto obavy jsou však zbytečné. Zde je totiž použito speciální vyztužené sklo, které vydrží mnohem více než to, které máme například v oknech. Navíc muselo před instalací projít bezpečnostní kontrolou, a pokud by neprošlo, nesmělo by být použito.
Jedná se tedy prakticky jen o další trik ke zvýšení zisku obchodů, jakých je mnoho. Zda mu podlehneme, je však pouze na nás.